2013. június 16., vasárnap

Teljes körű irodaellátás nagykereskedelmi áron? IGEN!

Teljes körű irodaellátás nagykereskedelmi áron? IGEN!
Több mint 100 pozitív visszajelzést kaptunk 1 hét alatt, így 2013. június 17-től mindenki NAGYKERESKEDELMI ÁRON rendelhet web áruházunkban összeghatár nélkül!

2013. június 1-től az alábbi módosításokat vezeti be cégünk:


  • Kizárólag web áruházunkon keresztül lehet megrendelést leadni, amennyiben nem regisztrált még oldalunkon, ide kattintva ezt gyorsan és könnyedén megteheti.
  • Kivezetjük eddigi kedvezmény rendszerünket és minden vásárlónk NAGYKERESKEDELMI ÁRON tud vásárolni!
2013. június 17-től minden vásárlónk NAGYKERESKEDELMI ÁRON tud vásárolni web áruházunkban összeghatár nélkül! Fontos, hogy e dátumtól megrendelését kizárólag előre utalással tudja kiegyenlíteni!
  • Alapértelmezettként elektronikus számlát (e-számla) állítunk ki minden vásárlónknak!
  • Biztonsági okokból kivezetjük a készpénzes fizetést, kizárólag egyedi elbírálás alapján állítunk ki készpénzes számlát!
  • Minden szállítást külsős futárszolgálatnak adtunk ki, így változnak a szállítási feltételeink is, melyről bővebben itt olvashat. 
Fontos megjegyeznünk, hogy a szállítási díjaknál átalánydíjat alkalmaztunk, így nem kell partnereinknek a súlykorlátokkal foglalkozniuk! A szállítási díj, rendelés / cím szerint kerül felszámításra!

  • A 16 óráig beérkezett megrendeléseket másnap kiszállítjuk Magyarország teljes területén, amennyiben a rendelés végösszege is jóváírásra kerül bankszámlánkon 16 óráig *!
A kiszállítás árai természetesen nincsenek kőbe vésve, így arra kérjük Önt és minden partnerünket, hogy amennyiben elégedett szolgáltatásunkkal, úgy ajánljon minket partnereinek, ismerőseinek, közösségi oldalakon, stb. hiszen minél nagyobb megrendelést bonyolítunk le a futár cégen keresztül, ez annál kedvezőbb tárgyalási pozícióba helyez minket, így hamarabb tudunk csökkenteni a kiszállítás árain!

  • Júliusban megújul web áruházunk! Elbúcsúzunk a régi kinézettől és egy modernebb köntösbe öltöztetjük oldalunkat, valamint a belső tartalmi funkciók is megújulnak:
Termékek értékelése; Termékek megosztása (Social Media); Interaktív keresési funkció; Utoljára megtekintett termékek; Legnézettebb termékek; Újdonságok; Kedvencek lista; Bankkártyás fizetés lehetősége

Szeretnénk az Ön segítségét kérni! Mivel célunk a minél költséghatékonyabb működés, ezért szeretnénk megkérdezni Öntől, hogy igénybe venné-e a bankkártyás fizetést? Amennyiben igen, kérjük írjon nekünk a szamlazas[kukac]neoglobe.hu e-mail címre! Köszönjük!

* Cégünk a megrendelés után egy díjbekérő (Pro forma) számlát állít ki. Amikor a vásárlás összege jóváírásra kerül bankszámlánkon, cégünk átadja a futárszolgálatnak az Ön csomagját, valamint elektronikus úton küldi a végleges ÁFÁ-s számlát!

Reméljük új szolgáltatásaink még inkább elnyerik tetszését!

Üdvözlettel!

Budapest Irodaszer

2013. június 16.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése